reklama

Mám doma Monu Lisu

... a stále sa na mňa usmieva. Len škoda, že neviem prečo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Jasné, že nemám originál, ale ajtaký väčší plagát pôsobí ako verná napodobenina. Moja Mona Lisa visí na stene,presne nad mojou hlavou. Niekedy sa bojím, že sa mi v noci bude chcieť zaniečo pomstiť a spadne mi na hlavu. Rozmýšľam ako sa dá taká Mona Lisa naplagáte naštvať, no nič ma nenapadá. Držím sa však príslovia : draco dormiensnunquam titillandus ( kto nevie čo toznamená nech si to vygoogli).

 Naozaj, pri nej si človek nikdynemôže byť istý. Kto ju nemá v izbe nevie o čom hovorím. Ona vás vidívšade. Jej oči sa na vás pozerajú či ste 3 metre na ľavo alebo 5 metrov vpravo.Stále vás sleduje.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Ja sa s mojou Monou Lisoudokonca rozprávam. Väčšinou len vtedy keď nikto nieje doma, aby si o mneostatní členovia rodiny nemysleli, že som blázon. Aj keď podľa mňa už niečotušia. Viete, taká Mona Lisa, hoci aj na plagáte, vám nikdy nebude oponovať.Vždy sa na vás pozrie s tým úsmevom, ktorý sa zdá stále iný, záleží na tom čojej hovoríte. No keď sa na vás takpozrie, hneď viete čo si myslí. Je to naozaj super spoločník.

 A čo som tým chcela povedať?Neviem. Ale ak sa náhodou dostanete do situácie, že budete mať pocit, že vámnikto nerozumie, zadovážte si taký plagiát Mony Lisy a garantujem, že onavám porozumie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Týmto chcem ešte poďakovaťLeonardovi (samozrejme ze da Vinci), že mi vytvoril takú príjemnú spoločníčku.

Tatiana Bujnovská

Tatiana Bujnovská

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Môj (ne)zaujímavý životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu