reklama

O 10 rokov si chcem spomenúť...

Chcem si spomenúť na štvrtok. Na deň, kedy sme chceli vymeniť SAD-ku za súkromný microbus. Na to ako sme 10x obehli obchodný dom pri ktorom sme sa s vodičom (krycie meno Jozef) mali stretnúť. Na to ako sme oslovili neznámeho pána, ktorý mal zhodou okolností rovnaký microbus, na náš záchvat smiechu keď sme to zistili, na to ako sme potom zbadali ďalší a rozbehli sa za ním, na to ako sme ho nestihli a ostali verné SAD-ke.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štvrtok bol fakt uletený deň. Mámpocit, že som sa smiala od začiatku až do konca. Smiala som sa aj keď sak nám na Alžbetinej v Košiciach prihovoril pofidérny páns diplomatkou v ruke a baretkou na hlave, keď nás pozýval napivo a my sme sa skryli v secon-hande.

Chcem si spomenúť na vôňučokolády, ktorú sme boli vypiť v jednej kaviarničke, na útulnú atmosféru, nato ako sme si pomýlili dámske a pánske toalety, na naše nekonečné debaty o hocičom, na milého čašníka, na...

Chcela by som, aby bol každý deňtaký, na ktorý by som chcela o 10 rokov spomínať.

Tatiana Bujnovská

Tatiana Bujnovská

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  Môj (ne)zaujímavý životSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu